Autorskie materiały i metody nauczania Azjatyckiego Centrum Językowego
Kształcenie ustawiczne na dobre już wpisało się w naszą rzeczywistość. Ciągłe podnoszenie kwalifikacji, regularne odświeżanie dotychczasowej wiedzy czy zdobywanie nowych umiejętności jest dziś tak naprawdę koniecznością, jeżeli chcemy utrzymać naszą konkurencyjność na rynku pracy. W wielu przypadkach jest też przyjemnością, ponieważ pozwala na produktywne spędzenie wolnego czasu i poznanie nowych zagadnień, wpływa też pozytywnie na samoocenę. Oczywiście decydując się na kontynuowanie podróży edukacyjnej, na przykład w obszarze języków obcych, najlepiej jest korzystać z odpowiednich kursów. Takie oferuje Azjatyckie Centrum Językowe działające w Katowicach oraz we Wrocławiu.
ACJ – nauka języków azjatyckich w Katowicach i we Wrocławiu
Azjatyckie Centrum Językowe to niezwykłe miejsce z wyjątkową atmosferą oraz profesjonalną kadrą native speakerów, które jest nastawione na efektywną naukę japońskiego, chińskiego oraz koreańskiego. Ponadto atutami, które zdecydowanie wyróżniają ACJ na tle konkurencji są stosowane podczas zajęć autorskie materiały dydaktyczne oraz metody nauczania, których próżno szukać w konkurencyjnych placówkach. Przede wszystkim duży nacisk kładziemy na to, aby nie przekazywać jedynie suchych regułek. Wiemy bowiem, że każdy z wykładanych języków azjatyckich – japoński, chiński oraz koreański, jest żywą materią otoczoną kontekstem kulturowym. Właśnie dlatego standardem w ACJ jest korzystanie z multimediów, dzięki którym zajęcia stają się atrakcyjniejsze, a kultura Japonii, Chin oraz Korei bliższa. Nie bez znaczenia jest też fakt, że grupy pracują z najnowszymi podręcznikami, a lektorzy dodatkowo wykorzystują autorskie materiały dydaktyczne. Zaletą naszych zajęć jest również to, że grupy nie są duże, co ułatwia indywidualizację. Kursanci doceniają też spotkania z obcokrajowcami z Azji, które działają mobilizująco i zachęcają do poszerzania wiedzy. W rezultacie taka różnorodność oraz wieloaspektowość pozwalają na osiągnięcie oczekiwanej efektywności w nauce japońskiego, chińskiego oraz koreańskiego w ACJ.